poniedziałek, 11 lutego 2013

Trafny wybór - Joanne Kathleen Rowling

GATUNEK: obyczajowa

WYDAWNICTWO: Znak

DATA WYDANIA: listopad 2012

OPIS Z OKŁADKI:

Barry nie żyje. Ta niespodziewana śmierć pogrąża Pagford w chaosie. Na jaw wychodzą tajemnice mieszkańców. Urocze miasteczko z brukowanym rynkiem i wiekowym opactwem już nigdy nie będzie takie jak dotąd.
Wybucha wojna bogatych z biednymi, nastolatków z rodzicami, wojna żon z mężami i nauczycieli z uczniami. Kto przejmie władzę po Barrym? Jak daleko się posunie w tym zaciekłym konflikcie?

MOJA OCENA:

Trzy razy podchodznilam do tej książki i dopiero za trzecim razem udało mi się dobrnąc do końca. I to, że nie przeczytałam jej jednym tchem, jak tylko znalazła się w moich rękach, nie dobrze o niej świadczy. Nie potrafiłam się wciągnąć w tą historię. Za dużo wulgaryzmów, ale może tak autorka chciała pokazać mieszkańców tego miasteczka. Nie mówię, że jest najgorsza, ale dla mnie to niezbyt "trafny wybór" był. 



1 komentarz: