niedziela, 20 listopada 2011

Ofiara losu - Camilla Lackberg

GATUNEK: KRYMINAŁ
WYDAWNICTWO:  Czarna Owca
DATA WYDANIA: Wrzesień 2010
OPIS Z OKŁADKI:
Policja w Tanumshede bada wypadek samochodowy. To, co wygląda na tragiczne zdarzenie, po kolejnym, podobnym wypadku - zaczyna budzić podejrzenia. Policja ma pełne ręce roboty, tym bardziej, że w mieście kręcony jest telewizyjny reality show. Obecność kamer podsyca tylko konflikt między "gwiazdami" a miejscową społecznością. Pogoń za zabójcą oraz przygotowania do ślubu wywołują u Patrika Hedströma stres i frustrację. Tym silniejsze, że staje wobec największego dotąd wyzwania detektywistycznego w swojej karierze.


MOJA OCENA:
I znów wróciłam do Szwecji. Jak zwykle w tej serii super intryga i ciężka zagadka do odgadnięcia dla Patrika i jego współpracowników z komisariatu. Już od połowy książki korciło mnie, żeby sprawdzić czy moje przypuszczenia są prawdziwe i czy odgadłam kto jest mordercą. I chociaż miałam rację i szybko doszłam kto jest winny w niczym nie przeszkodziło mi to żeby w napięciu czytać tą powieść do ostatniej strony.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam skandynawskie kryminały, a recenzja kusi by sięgnąć i po ten :)

    OdpowiedzUsuń