wtorek, 20 grudnia 2011

Droga Cienia - Brent Weeks

GATUNEK: Fantastyka
WYDAWNICTWO: MAG
DATA WYDANIA: Listopad 2009
OPIS Z OKŁADKI:
 Dla Durzo Blinta zabijanie to sztuka, a w tym mieście on jest największym artystą. Dla Merkuriusza przetrwanie nie jest rzeczą pewną. Nie ma żadnej gwarancji przeżycia. Jako szczur z ulicy wychował się w slumsach i nauczył się szybko oceniać ludzi. I podejmować ryzyko. Na przykład zgłaszając się na ucznia do Durzo Blinta. Jednak żeby zostać przyjętym do terminu, Merkuriusz musi odrzucić swoje dawne życie i przyjąć nową tożsamość. Jako Kylar Stern musi nauczyć się poruszać w świecie zabójców - w świecie niebezpiecznych polityków i dziwnej magii. I musi rozwijać talent do zabijania.

MOJA OCENA: Długo czytałam tą książkę i nie wiem dlaczego, bo przecież mi się podobała. Wartka akcja, pełna zwrotów. Przerażał mnie jednak  świat wykreowany przez pisarza, pełen okrutnej przemocy. Zachęcam każdego kogo pociagają historie walki dobra ze złem. Ja już sięgam po kolejny tom.

1 komentarz:

  1. Brzmi ciekawie, rozejrzę się za tą książką.
    Dodaję sobie Twój blog do listy :)

    OdpowiedzUsuń