piątek, 12 kwietnia 2013

Portret w sepii - Isabel Allende

GATUNEK: OBYCZAJOWA, HISTORYCZNA

WYDAWNICTWO: MUZA

DATA WYDANIA:  2008

OPIS Z OKŁADKI:  Czy można napisać trylogię od końca? Tak, w każdym razie Isabel Allende na pewno to potrafi. Aurora de Valle, główna bohaterka Portretu w sepii, to wnuczka Elizy Sommers i Pauliny de Valle (postaci z Córki fortuny), a zarazem adoptowana córka Severa del Valle, ojca jasnowidzącej Clary zDomu duchów, pierwszej powieści Isabel, opublikowanej w 1982 roku.


MOJA OCENA: Jestem na siebie zła, że tak długo zwlekałam, aby dokończyć tą fascynującą historę. Pozapominałam niestety wydarzenia z poprzednich części  i na początku nie wiedziałam jak połączyć wydarzenia, z czasem jednak lokowałam bohaterów w odpowiednie miejsca.  Na szczęście nie przeszkadało mi to, żeby rozkoszować się wspaniałą powieścią. Narracja powoduje,  że czytając czujesz się jakbyś oglądała film. Polecam wszystkim, którzy mają takie zaległości jak ja i nie przeczytali jeszce tej pozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz